الجمعة، 9 أبريل 2010

فيس ماي مانجا.. وشوية فراولة للحبايب ميضرش


فجأة انتشرت الظاهرة .. الكل يحولون وجهوهم لصور انيمي .. ياللروعة .. ولو أني مش مقتنعة إزاي يبقى اسم الموقع Face Your Manga .. مش العكس. يعني المفروض انا دلوقتي ها عمل مانجا لوشي تبقى Manga Your Face .. المهم هانجرب هانجرب!!
وقد كانت التجربة .. للمرة الأولى بحياتي أجد صعوبة في محاكاة ملامح وجهي، رغم أن الأختيارات عديدة وتتيح لك التنوع والتغير .. كنت باشوف العين من دول وأقول دي بتاعة منار أختي أو روحية صاحبتي لكن اجي لنفسي معرفش .. بتاتاً!! .. قمت عملت إيه طلعت صورة لنفسي وبدأت أقارن واجرب كل العيون لحد ما أوصل للشكل المناسب وهكذا حتى مناخيري و بقي و كله كله ... كانت عملية معقدة جداً تخطت حدود الترفيه. مكنتش فاكرة اني معرفش أنا شكلي ايه للدرجة دي. وصدقت رأي المطرب الهابط إياه لما قال "أنا مش عارفني .. أنا تهت مني .. أنا مش أنااااااااااا"
ثم كانت تلك الصورة .. وإن كنت أشك في مصداقيتها يا جودعان :D

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

I l!ke ur character :)
can we speak ??
i'd like to get to know u :)

cuore.nero_90@rocketmail.com